2 września 2011

Bezlitosna Prawda! Pytam więc, kim "on" jest?

No właśnie... Kim jest ten, który wszedł na mojego bloga, siedzi wygodnie przed monitorem i czyta ten tekst? Prawda jest bezlitosna... Jesteś Pan Nikt, "ja" nie ma. Mało bezlitosne? Mało śmieszne? Czy jest ktoś, kto boi się dogłębnej weryfikacji odpowiedzi na postawione pytania? Czy jest ktoś, kto stara się kontrolować umysł, abyś nigdy nie zweryfikował prawdy? Czy to ty myślisz? Czy raczej myśli pojawiają się same, a potem płyną "niekontrolowanym" potokiem? Powtarzaj za mną: "Ani ta, ani następna myśl nie jest moja..." Czy jest jakiś kontroler? Jak byś go opisał? Czy jest ktoś kto chce wiedzieć o co mi chodzi?  Czy jest ktoś kto chce poznać prawdę? Pamiętaj, nikt za ciebie jej nie zweryfikuje! Zapraszam na Arenę... www.bezlitosnaprawda.pl 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hmmm... nie do konca rozumiem o co ci chodzi z ta bezlitosna prawda, ale chetnie sprawdze... zaciekawilo mnie to co piszesz...

Unknown pisze...

Bezlitosna Prawda czeka na weryfikację... Arena Wyzwolenia czeka! Zapraszamy serdecznie na zderzenie z rzeczywistością!

Pozdrawiam

muody

www.bezlitosnaprawda.pl